- عدم رضایت
برای تمام کاربران و سفارش دهندگان، حق کنسل کردن سفارش و یا بازگرداندن کالا در نظر گرفته شده است. لازم است چنانچه قصد بازگرداندن کالایی را دارید، حداکثر طی 48 ساعت پس از دریافت کالا، آن را با همکاران پشتیبانی هناهنگ و نهایتا تا 7روز بازپس فرستاده و با ارسال رسید پستی آن، ما را از این موضوع مطلع سازید،لازم به ذکر است که به دلیل مسائل بهداشتی فلاسک، ماگ و ظروف غذا قابلیت مرجوعی ندارند و فقط در صورت معیوب بودن(بدون هرگونه آسیب فیزیکی) طی حداکثر 24 ساعت از زمان رسیدن کالا به دست شما ،قابل تعویض میباشند و اقلامی مانند کپسول گاز،اسپری ها و ... قابل تعویض و مرجوع نمیباشند. کالای سفارشی حتما باید پیش از هر نوع استفاده، در بسته بندی خود و همراه با برچسب ها و بارکد های فرستاده شده بازگردانده شود، در غیر این صورت متاسفانه امکان تعویض و مرجوعی از مشتری گرفته میشود. دقت شود که علاوه بر هزینهی بازگرداندن کالا، مسئولیت هر نوع آسیب یا گم شدن کالا نیز در صورت بیمه نبودن، بر عهدهی مشتری میباشد.پس از رسیدن کالا، کلیه اقلام توسط کارشناسان فروش بررسی و در صورت تایید صحت و سلامت آن توسط مجموعه،مرجوع خواهند شد(بررسی کارشناسان بابت برخی از اقلام مانند چادر کوهنوردی و کیسه خواب 48 ساعت زمان خواهد برد). پس از تایید، بخش حسابداری طی 5 روز کاری هزینه کالا را به شماره حساب شما استرداد مینماید،لذا به جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی قانونی و حقوقی شماره کارت مشتریان محترم جهت واریزی باید به نام شخص خریدار باشد. در صورتی که به هر دلیل اطلاعات کافی از نحوه پرداخت وجود نداشته باشد، وجه به صورت کد تخفیف در حساب کاربری شما لحاظ خواهد شد.
- ناسالم بودن محصول
تمامی محصولات خریداری شده در بسته بندیهای سالم و با الصاق آدرس تحویل مامورین ارسال میگردد. از آنجاییکه تمام کالاها از طرف ما بیمه میشوند، مسئولیت آنها تا زمان تحویل بر عهده ما خواهد بود. چنانجه در هنکام تحویل محصول به شما، جعبه دچار آسیب جدی شدهبود، خواهشمند است از تحویل گرفتن کالا خودداری نمایید و از مامور تحویل بخواهید تا آن را به دفتر کالاهای خسارتی مرجوع نماید. چنانچه کالا را تحویل بگیرید، مسئولیت آن صرفا با شما خواهد بود.
اگر محصول خريداري شده پيش از استفاده، ايراد و اشکال فني يا ظاهري داشته باشد، ابتدا، جهت پیدا کردن راه حلهای احتمالی، با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و در صورت عدم موفقیت در رفع ایراد نسبت به بازگرداندن کالا اقدام فرمایید. خواهشمند است طی 24 الی 48 ساعت کاری موضوع را اطلاع و آن را با بستهبندي و به همراه کليه لوازم جانبي به همان شکل اوليه حفظ نماييد. شایان به ذکر است استفاده از کالاي معيوب يا هرگونه تلاش براي تعمير، محصول را از شمول گارانتي خارج کرده و کالاي مذکور قابل بازگشت نخواهد بود. پس از دریافت کالا و احراز خرابی آن برای کارشناسان ما، تمام هزینههای کالا به همراه هزینههای پستی از طرف مجموعه تامین خواهد گردید. بدیهی است برای تمام هزینهها، فیش های واریزی و یا رسید ارسال الزامیست. در صورت جایگزینی همان کالا با نمونه مشابه آن، هزینه ارسال بر عهده مجموعه خواهد بود.
- بارگذاری اشتباه
در صورتی که در اطلاعات ارائه شده از محصول در سایت اشتباهی رخ دادهباشد، مجموعه این حق را برای خود قائل است که آن اشتباه را تصحیح کرده و یا سفارش را کنسل نماید. در این مرحله کارشناسان با شما تماس میگیرند تا روند خرید را ادامه و یا هزینه را به شما بازگردانند. چنانچه خطای احتمالی پس از فرستاده شدن محصول آشکار شود و اطلاعات سایت با کالا همخوانی نداشته باشد، مجموعه هزینهی بازپس فرستادن و ارسال مجدد کالا را برعهده خواهد گرفت.
نکته: عکس تمامی محصولات از صفحه ی اصلی برندها گرفته و هیچ تغییری نیز در رنگ آنها ایجاد نشده است، بنابراین با توجه به تغییرات احتمالی رنگ محصولات در صفحه های نمایش مختلف، این موضوع مشمول بروز اشتباه نمیگردد.
- استرداد هدیه
چنانچه شما قصد استرداد کالایی که به عنوان هدیه برایتان ارسال شده است را دارید، خواهشمند است ضمن حفظ کالا در بسته بندی اولیه همراه با تمامی لیبل ها، کالا برای ما بازگردانید و مراتب را از طریق تلفن و یا ایمیل به کارشناسان ما اطلاع دهید. پروسه استرداد هزینه کالا با فرستنده هدیه پیگیری خواهد شد.